Ми несемо повну відповідальність за розроблені нами макети.
Якщо матеріали для друку надає замовник, він несе особисту відповідальність, що всі матеріали, представлені для друку, не містять помилок.
Макет буде надруковано, як ви його бачите під час затвердження.
Ми не можемо гарантувати 100% відповідність кольору, тому що відображено на моніторах замовника або на аналогічній продукції, надрукованій на іншій техніці. Відповідальність за зміну, які відбуваються при конвертації з колірного простору RGB в CMYK, несе замовник. Претензії щодо кольору допускаються лише за наявності попередньо замовленої кольоропроби. Більш детально про передачу кольору читайте тут.
Ми гарантуємо, що продукція не матиме дефектів, пов'язаних з помилками друку, якщо макети були створені з урахуванням вимог до них.
Щоб уникнути помилок читання при переддрукованій підготовці макета друкарською машиною, прохання прибрати всі ефекти, що використовуються в макеті (тіні, прозорості та градієнти)
Назва макетів має відповідати макету. Якщо у замовленні є кілька макетів, то кожному макету потрібно присвоїти унікальну назву та вказати її у ТЗ для менеджера.
За будь-які помилки у надісланому макеті відповідальність несе Замовник. Якщо робить наш дизайнер - клієнт уважно перевіряє правильність і затверджує.
За зміну термінів виробництва тиражу за невідповідності макета технічним вимогам відповідальність несе Замовник.
Доробка макета вважається окремою послугою та оплачується додатково.
Загальні вимоги до макетів:
- Подача макетів у форматі 1:1 із зазначенням розміру см або мм; Як підібрати формат друку, ми розповіли тут.
- Роздільна здатність <300 Pixels/Inch, зайва площа навколо макетів обрізана;
- Усі шрифти мають бути переведені в криві (Illustrator); а смарт-об'єкти (Photoshop)
Прямий цифровий друк
Макети для друку повинні бути розроблені у Photoshop або Illustrator. Існують спеціальні вимоги для них:
- На кольорових макетах схема CMYK (Image>Mode>CMYK Color), для чорно-білих – Grayscale;
- Збережено у форматі Tiff, якщо друк на кольорових тканинах – на прозорому тлі, якщо на білих – шари зведені.
Шовкотрафарет
- Для векторної графіки: макети необхідно подати до CorelDraw (.cdr до 13 версії), Adobe Illustrator (.ai до 8 версії), а також формати eps і .pdf
- Для растрової графіки: макети надсилати до .tiff, .eps, .pdf
- Збережено у форматі Tiff, якщо друк кольорових тканин – на прозорому тлі.
УВАГА!
- Мінімальна тонкість лінії 1 мм, і мінімальний просвіт у макеті 1 мм.
- Не рекомендується використовувати шрифти розміром менше 5pt (при вивороті – менше 6-7pt).
- Векторні зображення для повнокольорового друку шовкографією або шовкотрансфером не повинні мати жодних ефектів та прозоростей.
- Не допустиме використання багатошарових макетів, а також заблокованих або прихованих елементів.
- Під час друку на темних матеріалах слід враховувати, що вибраний колір (PANTONE) може змінити свій відтінок.
- Якщо тло готового виробу кольорове і відповідає кольору матеріалу, то для нього вильоти робити не треба. Формат кольорового фону матеріалу виробу повинен дорівнювати формату готового виробу.
Термотрансфер/термоперенесення/DTF-друк
Допустимі формати файлів:
- pdf – Adobe PDF (зроблений в Adobe Illustrator)
- ai – Adobe Illustrator (версія не старша за Cs4)
- eps – EPS (версія не старша за Cs4)
Загальні вимоги до макету:
- Не допустиме використання багатошарових макетів, а також заблокованих або прихованих елементів.
- Мінімальна товщина лінії – 2 мм.
- У макеті не допускається наявність зайвих ліній та точок (перевіряємо: Перегляд -> Контури)
- Забираємо всі відсічні маски (Clipping Mask у меню "Шари")
Вишивка та шеврони
Допустимі формати файлів:
- pdf – Adobe PDF (зроблений в Adobe Illustrator)
- ai – Adobe Illustrator (версія не старша за Cs4)
- eps – EPS (версія не старша за Cs4)
Загальні вимоги до макету:
- НЕ використовуйте в дизайні "обведення", "тіні" на літерах висотою менше 10 мм, мінімальна допустима товщина обведення / тіней - 2 мм.
- НЕ використовуйте колірні переходи (градієнти) в дизайні
- НЕ захоплюйтеся великою кількістю кольорів у макеті/дизайні. Не перевищуйте 10 кольорів у макеті. Це тим, що у більшості існуючих вишивальних машин є трохи більше 10-15 голок на “вишивальну голову”. 1 голка = 1 котушка нитки. І при перевищенні кількості кольорів доведеться в процесі роботи зупиняти вишивальну техніку та змінювати нитки, що позначається на кінцевій вартості вишивки у бік збільшення.
- НЕ використовуйте елементи товщиною менше 1 мм та окремі елементи розміром менше 2 мм.
- Під час створення дизайну шевронів обов'язково зробіть зовнішній контур, оскільки він є обов'язковим елементом шеврону. Рекомендована товщина контуру – від 2 до 5 мм залежно від розміру шеврону.
- Контур то, можливо пластичної форми, а чи не лише колом, овалом, квадратом чи прямокутником.
Сублімація
Допустимі формати файлів:
- pdf – Adobe PDF (зроблений в Adobe Illustrator)
- ai – Adobe Illustrator (версія не старша за Cs4)
- eps – EPS (версія не старша за Cs4)
Колірна модель: CMYK